20 April, 2015

BUAH ZURIAT

Buah zuriat??? ada org tau ada jugak org yg xpernah dengar..hehehe
buah ni aku beli online dari fb dengan niat berusaha insyaallah moga allah memakbulkan doaku untuk menimang cahayamata ke dua..sesungguhnya aku amatlah rindu untuk mengandung lagii..huhuuhuh
Selepas gugur tahun lepas buat masa skrg masih belom ada rezeki lg.. so aku cuba minum air buah zuriat ni..iktiar moga murah rezeki kami..amin...

selalu org rebus 2biji sekali rebus(buah ni jugak org pgl buah adam dan hawa)..aku beli 2biji dengan harga rm 18.


ni dia bentuknya sesudah di belah menggunakan pisau besar dan lesung batumintak tolong suami yg
belah kalau kudrat perempuan xtermampu la..sangat2 keras...


dh siap belah ambil isinya saja sabut boleh buang..rebus airnya tu minum setiap pagi dan malam..
suami dan isteri kena minum


yg ni aku tersilap rebus sekali sabutnya..ahhhaa tp ada juga org rebus sekali semua..tak pe ikut la yg mana kita suka.
bila rebus nanti dia akn bertukar warna jd macam air teh so boleh tutup api biarkan suam baru minum....rasanya kelat sikit kena cepat2 minum ..
baca bismillah dan niatkan di dlm hati...insyaallah
kita hanya merancang allah yg menentukan..