20 April, 2015

Sesi mengurut (BAB 1)

Masih dalam percubaan untuk mengandung..so iktiar seterusnya aku cuba pergi mengurut..
ada kawan tempat kerja bagi no nenek urut ni..orang jawa tinggal dekat jalan kebun,klang..dekat la dengan rumah aku..dh terbuka hati rasa nk try mengurut pulak..
hari sabtu petang pukul 4 aku pergi..pegi sendiri je

kebetulan adik aku dtg rumah so aku mintak tolong dia tengokkan ank la..senang nanti bawak dia payah pulak..ayahnya pun ada keje tak dapatla temankan..tp xpa nasib la dekat kalau jauh2 xtau jalan aku pun xreti nak drive...

nenek tu peranakan aku ok..cuma ulu hati keras..katanya banyak angin..org jawa nii ckp pekat aku pun xbapa paham..iya iyakan jalah...hihihihi tp bagus dia peramah..n next month dia suruh dtg lg menggurut time datang period bagus lg katanya..

sampai sini jela perkongsian ku..harap dengan izinya berbuah hasill..